9. Liiketoimintarakenteet- Toiminnot- Tukevat järjestelmät
(LITU)
-
Strateginen asemoituminen palveluliiketoiminnalla kilpailijoihin nähden --> mitä vaatimuksia tämä valinta asettaa osaamiselle, tiedoille ja järjestelmille?
-
Palveluliiketoiminta asiakkaan näkökulmasta: "Moment of truth" --> kuinka ja missä asiakas kohtaa yrityksen palveluliiketoiminnan?
-
Palveluliiketoiminnan tietotarpeet --> mihin tietoon palveluliiketoiminta perustuu?
-
Millaisilla tietojärjestelmillä ja mobiilipalveluilla palveluliiketoimintaa voi tukea?
-
Älykkäät laitteet --> Mikä liiketoiminta on mahdollista jos asiakkaan kone / laite / systeemi on kiinni (palvelutoimittajien) tietoverkossa?
-
Suorituskyvyn mittaaminen
- Hallinnoija: Vesa Salminen